its all about finding yourself'

Hum, har bestämt mig för att inte kolla min statiskit på en månad.
För syftet med denna bloggen är mer att få skriva av mig lite & sprida budskap, inte hur många som läser.
Fast dt skulle änndå vara rätt roligt ifall många läste (;



En sak som slog mig idag är hur osäker jag är. Jag vet ingeting, vem jag kan lite på, vem jag är, vad jag gillar osv.
Jag har helt enkelt inte hittat mig själv. Och jag vet att jag inte är ensam om detta,
kanske finns dt folk som aldrig hittar sitt rätta ja...

Så ifall någon säger till en "gud vad snygg du är" tror man att man är det, man vet ju inte själv.
På vår skola kryllar dt av rykten, det nyaste var att någon skulle vara bög. Om då denna personen får höra det hela tiden
tänker han " tänk så är jag det", och alla instämmer att det är sant. Men tror ni verkligen ifall ryktet inte skulle gått
skulle han verkligen vara bög då? NEJ!

inte såkonstigt att folk tar livet av sig..
Om man är osäker och får höra att man är helt meningslös,  ful, fet osv, ger man upp.
"Jaha jag är meningslös varför ska jag leva?"
Men snälla, lyssna inte på andra, låt inte andra besätmma vem du är.
Det är viktigt att du själv inser vem du är. Det kan ta lång tid, men när du väl gör det, har du uppnått ett av livets mål.


/
pussochkyssirumpan.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, alltid roligt med lite reklam :P

2008-10-30 @ 22:58:20
URL: http://cizev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0