nu tar jag oskulden...

.. nej, skojade bara, skrev några testinlägg innan. Men nu är jag kommen en bra bit på vägen vad det gäller designen
och erkänn, den blev fedt het, right? Tänk kan vara vem som helst i Sverige som sitter här och skriver av sig lite,
kanske är jag en femtioåring med skägg och inga skor? Jag kan lova er, det är jag inte :)
Jag är en tjej, i tonåren, mer berättar jag inte.
Nu är det måndag, kl är 0015, skönt att den dumma söndagen är över, hatar söndagar!!
Men har varit aktiv idag cyklat i ca. 3 timmar & kännat pengar. Vilken jag bara kommer lägga på mat eller fika ändå.
Känns lite lol att sitta och blogga nu, ska gå och lägga mig men orkar inte hämta min tandborste, lat som jag är.
titta, ni läser själva, jag är verkligen en loooooooser :)
nej kyssochsmeklingonpaket. öhm, det rimmade i mitt huvud iaf.

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej okej... Jag är med!

2008-10-20 @ 23:30:40
URL: http://malinochoskar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Designen är snygg, men det är riktigt jobbigt för ögonen. Men det kanske bara är jag som tycker så :)

Snygg i alla fall!

2008-10-23 @ 20:22:08
URL: http://spalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0