jag bara rullar fram.

Vem kan stoppa mig nu jag bara rullar fram.

yäh, jag älskar när ni skriver så kloka kommentarer!

Erik;
jag gillar inte överdrivet mycket smink, det blir för oäkta på nått sett, man fokuserar sej bara på sminket liskom.
Jag gillar bäst tjejer utan smink,
men tjejer med lagom smink funkar perfekt dom också ;) Där har du min åsikt! :)


vadå den perfekta boyfrienden? :D




Har ni testat att dricka 4 red bull på en dag?
jag lovar det är inte bra senare på kvällen. ;)

Tänk om alla skulle drick sig onyktra innan dem gick till skolan en dag.
Till och med lärarna, fattar ni hur kul det skulle ha blivit?
hahaha. 



pusslingonsyltochmos.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det ska jag absolut göra ;) .

2008-11-11 @ 00:57:04
URL: http://rebeccabergmano.blogg.se/
Postat av: ERIK

Jag är bäst (h) ;D

2008-11-12 @ 16:05:37
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0